woensdag 18 januari 2012

Slecht, slechter, slechtst


Vrijdagavond negen uur, half Nederland zit achter de buis gekluisterd voor The Voice Of Holland. Zo ook ikzelf. Op de bank, met een zak chips, luister ik met kippenvel naar de prachtige sound van Chris Hordijk, kijk ik vol verbazing naar mister weirdo genaamd Paul Turner.

Echter een klein dingetje stoort mij. Hebben jullie weleens goed gelet op de styling van het televisieprogramma? Deze is daadwerkelijk om te janken. Een overdone aan leren jasjes, te kleine blousjes en foute glittertop. Zou onze Chantal Bles de Coolcat hebben leeggekocht met de gedachte: "one size fits all"?

Zo zagen we twee weken geleden Bart Brandjes. Deze man mocht optreden in een te klein en veel te strak blousje. De arme schat, ik snap wel dat hij de finale niet gehaald heeft.
Ook heb ik alle weken medelijden gehad met Marloes, zon leuke meid die niet echt uit de verf komt, mede dankzij de styling. Bij het optreden met Jessy J droeg ze een licht glittershirt, wat haar huidskleur dus ook nog lichter maakte. Daaronder droeg ze een hotpants die ik op een zomerdag nog niet zou dragen en...ballerina's. Wat? Ja ballerina's. Jongens, dit draag je toch niet op een podium. Waar is die stijl gebleven? Aanstaande vrijdag is de finale, laten we hopen dat Chantal het nu iets beter doet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten