dinsdag 17 januari 2012

COLUMN, Animal fetisj



I love it!Zo slaap ik onder een zebra én een tijger, kan ik niét zonder mijn pythontas en smaakt mijn thee minder lekker zonder mijn koeienmok. Themafeestjes geef ik in animal style en ook mijn badjas moest er laatst aan geloven. Tegenwoordig spring ik als een echte tijger uit bed, om vervolgens onder de douche te springen.  

Zal ik een fetisj hebben? Het is geen hype meer kan ik jullie vertellen. Zal het overwaaien? Of zal ik dit virus houden tot ik oud en verrimpeld ben. Soms droom ik, en zie ik mezelf over 50 jaar. Ja, nu denken jullie allemaal aan “Nel Veerkamp”, ook deze gedachte is mij niet ontschoten. Maar laten we het eens van de positieve kant bekijken; Nel Veerkamp is toch eigenlijk best wel een trendsetter  geweest? Dus eigenlijk moet ik niet bang zijn als dit virus voor eeuwig duurt. Ik wil ook wel als zo’n stijlicoon de pijp uit gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten