vrijdag 20 januari 2012

2012, het jaar van de imperfectie.


Imperfectie, de nieuwste beautytrend! Mijn vaste ritueel bestaat juist uit perfectie; foundation om plekjes mee weg te werken, wenkbrauwpotloodje zodat mijn wenkbrauwen ook bruin worden, zwarte mascara, beetje oogschaduw en als finishing touch rouge.
Nu is de nieuwste beautytrend voor 2012 'minimalistisch en moeiteloos'. Volgens 'Terry Barber', visagist voor MAC Cosmetics, is perfectie saai geworden. In 2012 gaan we voor bruine mascara en neutrale lippenstift. Ik moet er nog een beetje aan wennen. De New York Times meldt dat verwarde haren en een stralende huid in zijn. Hoef ik me dus ook niet meer druk te maken op een bad hairday. Is dat nog eens een voordeel!

Zelf zou ik voor de MAC 'soft sell' gaan; een natuurlijke 'nude' kleur. Altijd stijlvol met een party outfit, maar ook goed draagbaar in het dagelijkse leven naar werk of school. Leuk weetje is misschien dat de Bijenkorf sinds kort een online MAC shop heeft.

1 opmerking:

  1. Ik hou wel van die imperfectie, altijd die super perect opgemaakte symetrische gezichten worden toch ook maar saai! :p Wel houd ik van felgekleurde lippen, dus dat is wel jammer...

    x Lana
    PS: Ik volg je, volg je terug? :)

    BeantwoordenVerwijderen